spot_img

Περισσότερα ταξίδια και υψηλότερες δαπάνες συνθέτουν το “πορτρέτο” των Αμερικανών ταξιδιωτών για το 2023

Περισσότερα ταξίδια για το επόμενο έτος προγραμματίζουν οι Αμερικανοί που ανήκουν σε υψηλότερα εισοδηματικά επίπεδα, σύμφωνα με νέα έρευνα που σκιαγραφεί το “πορτρέτο” των Αμερικανών ταξιδιωτών για το 2023.

Ειδικότερα, έρευνα που διενήργησε η MMGY Travel Intelligence, σε δείγμα περισσοτέρων των 2.000 Αμερικανών, διαπίστωσε ότι τα νοικοκυριά με υψηλά εισοδήματα στις ΗΠΑ αναμένεται να πραγματοποιήσουν 3,8 διεθνή ταξίδια διακοπών τους επόμενους 12 μήνες, από 2,2 εκατομμύρια το 2019, πριν από την πανδημία, αυξημένα κατά 72%.

Όπως αποκάλυψε η έρευνα με τίτλο “Το Πορτραίτο των Αμερικανών Διεθνών Ταξιδιωτών” που διενήργησε η MMGY Travel Intelligence σε συνεργασία με την Ένωση Αμερικανών Τουριστικών Πρακτόρων (USTOA), ο μέσος εξερχόμενος ταξιδιώτης αναμένεται να δαπανήσει συνολικά 15.364 δολάρια για διεθνή ταξίδια το επόμενο έτος, δηλαδή 16% περισσότερα, σε σύγκριση με τις προβλέψεις για τις δαπάνες πριν από την πανδημία.

Ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνα είναι ότι ο αριθμός των προορισμών που επιθυμούν να επισκεφθούν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι μειωμένος, σε σύγκριση με τον αριθμό των προορισμών που είχαν επιλεγεί πριν από την πανδημία. Η Ευρώπη, ο Νότιος Ειρηνικός, η Καραϊβική και ο Καναδάς ήταν οι τέσσερις κορυφαίοι προορισμοί που αναφέρθηκαν από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες ως μέρη που θέλουν να επισκεφθούν. Οι Αμερικανοί δείχνουν επίσης ενδιαφέρον για ταξίδια σε λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς και σε μέρη που προσφέρουν πολλές δραστηριότητες στην ύπαιθρο.

Όσον αφορά τις διαφορετικές γενιές εύπορων ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, οι Millennials (5,7) σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα διεθνή ταξίδια από τους Boomers (1,5), κατά το επόμενο έτος. Ωστόσο, οι Boomers προβλέπεται ότι θα δαπανήσουν διπλάσια ποσά για κάθε ταξίδι (7.725 δολάρια, έναντι 3.564 δολαρίων).

Η μελέτη δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν πολλές ανησυχίες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αλλά οι ακυρώσεις ή καθυστερήσεις πτήσεων είναι η μεγαλύτερη ανησυχία τους. Ο πληθωρισμός, ο Covid-19, η προσωπική ασφάλεια σε σχέση με τη βία και τις αναταραχές και η βιωσιμότητα αποτελούν επίσης σημαντικές ανησυχίες τους.

“Είναι σαφές ότι υπάρχει προθυμία και αυξανόμενη διάθεση για διεθνή ταξίδια, αλλά το σημαντικό που πρέπει να σημειώσουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ είναι ότι ο Αμερικανός ταξιδιώτης μοιάζει και ενεργεί εντελώς διαφορετικά από ό,τι πριν από τον Covid-19”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της MMGY Travel Intelligence Europe, Cees Bosselaar. Και πρόσθεσε: “Καθώς ο διεθνής τουρισμός επανακάμπτει, οι προορισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να λαμβάνουν υπόψη τους τις νέες ανησυχίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους”.

“Η μελέτη αυτή επιβεβαιώνει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας ενός παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή ενός προορισμού επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις, κυρίως για τις νεότερες γενιές”, πρόσθεσε ο Terry Dale, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USTOA. “Το 63% των Millennials δηλώνουν ότι η εστίαση ενός παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών στη βιωσιμότητα επηρεάζει τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων”, συμπλήρωσε ο κ. Dale.

Πηγή:money-tourism.gr

Επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook/ instagram: ByBusMagazine, ακολουθήστε μας και κάντε like στα άρθρα μας… γιατί το bybus.gr μπορεί να σας ταξιδέψει παντού!!

spot_img

Web Tv

spot_img
spot_img