Ένας δεκάλογος για τον γονιό
- Προετοιμάζουμε ψυχολογικά το παιδί μας μιλώντας του θετικά (με καλά λόγια) τόσο για το σχολείο , όσο και για τον δάσκαλό του.
- Ποτέ δεν απειλούμε το παιδί μας, παρουσιάζοντας του τον ΔΑΣΚΑΛΟ σαν ΤΙΜΩΡΟ για τις τυχόν αταξίες του.
- Δείχνουμε – αν έχουμε – ευχάριστες αναμνηστικές φωτογραφίες από τα δικά μας σχολικά χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο τον “προκαλούμε” να μας μιμηθεί.
- Αντίθετα, δεν χρειάζεται να του λέμε για κάποιες δικές μας άσχημες σχολικές εμπειρίες.
- Προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε να εξοικειωθεί με διάφορα βιβλία (όχι όμως Μίκυ Μάους). Αξίζει να το πάμε μια σύντομη επίσκεψη σε βιβλιοπωλείο.
- Αφήνουμε την πρωτοβουλία στο παιδί μας να επιλέξει τη σχολική τσάντα, τα τετράδια, και την κασετίνα (έχοντας όμως προκαταβολικά συμφωνήσει για το τι θα αγορασθεί).
- Προσπαθούμε από την πρώτη μέρα του σχολείου να αλλάξουμε τα ωράρια ύπνου και διατροφής. Ασφαλώς και πρέπει να κοιμάται νωρίτερα.
- Αρχίζουμε αμέσως να λιγοστεύουμε τις ώρες παρακολούθησης της τηλεόρασης και γινόμαστε πιο αυστηροί στα προγράμματα.
- Συνοδεύουμε μεν το παιδί στο σχολείο όμως αποφεύγουμε να ‘μαστε μαζί στα διαλλείματα.
- Διατηρούμε συχνή επικοινωνία με το δάσκαλο – ειδικά τους πρώτους μήνες. Η συνεργασία γονιού-δασκάλου έχει τεράστια αξία!
Δρ. Κώστας Κομματάς – Παιδίατρος
Πηγή:opediatrosmou.gr
Επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook/ instagram: ByBusMagazine, ακολουθήστε μας και κάντε like στα άρθρα μας… γιατί το bybus.gr μπορεί να σας ταξιδέψει παντού!!